
İşitme cihazı satış ve satış sonrası hizmetlerinde dünya standartlarını sunmayı amaçlayan Edi İşitme, İzmir/Çiğli, İzmir/Karşıyaka ve İzmir/Balçova da üç şubesi ile hizmet vermektedir.
İşitme sorunluyu ilk olarak keşfetmek ardından sorunlara çözüm aramak modern yaklaşım biçimidir. Sorunları ard arda sıralamalı, tek tek çözüm bulunmalıdır.
Sorunlar için durum analizi dörde bölerek çözüm bulunabilir.
Sorun: Kullanıcının anlama sorunu var diyelim.
Sorun açılışımı: Kullanıcının gürültülü ortamlarda sorun yaşıyor ama sessiz sakın ortamda sorunu yok.
Sunulan çözüm: Gürültü ortam için mikrofon yönü değiştirilmelidir.
Memnuniyet derecesi: Uyarlama gerçekleştirilmesi ardından kullanıcıya 2 hafta deneme süresi verilmelidir.
Uygulama sırasında gerçekleştirilen bütün çalışmalar kayıt altına alınmalıdır. Tüm öneriler, fikirler, yöntemler kayıt altına alınmalıdır. Kullanıcı bir sonraki kontrole geldiği zaman dosyasında b-notları okunmalı ve kullanıcının taktirini kazanmalıdır.